Авточасти

Как да рекламираш автосервиза си по уникален начин!

Как да рекламираш автосервиза си по уникален начин!

Как да рекламираш автосервиза си по уникален начин!

Добрият маркетинг може да се превърне в запазена марка и да ви донесе както клиенти, така и познаваемост. Затова ако искате да “освежите” бизнеса си, стартирайте нещо ново и уникално. Помислете и запишете всяка луда идея на лист. Обсъдете я с приятели и вижте как може да се вместите в бюджета. В днешно време информацията пропътува хиляди километри за секунди. Затова е трудно както да постигнеш уникалност, така и да запазиш марката си. Ето няколко различни решения:

 

антикварни книги

Монтирайте голяма реклама на видно място под формата на гаечен ключ, гума или нещо друго свързано с автосервиза. Може да се изработи от леки и евтини материали като стиропор, да се покрие с тънък слой гипс и да се боядиса. Поставете монумента край пътя, така че да се вижда отдалеч и всеки преминаващ бързо да го забележи. Гаранция, че до месец хората ще знаят мястото като “е, там, бе, до големия гаечен ключ, на Околовръстното” прмерно.

 

Друг тип реклама може да бъде ден, в който всеки сам да може да си поправи колата в сервиза безплатно. Клиентите ще могат да ползват напълно безплатно оборудването в сервиза. Така ще видят, че държте на качеството и безупречността Ви е на високо ниво. Изберете слаб ден в месеца или някоя неделя, за да си гарантирате посещаемост.

 

Буквално прозрачност! Може да остъклите едната стена и всеки клиент да вижда какво се случва с автомобилите. Някои ресторанти работят на този тип “шоу кухня” като по този начин гарантират високо качество на храната, която предлагат. Ако се спрете на този вариант, инвестирайте в качествени материали, за да не увеличите разходите си за отопление през зимата.

 

Ден на отворените врати! Елате и вижте - ето така работим ние! На събитие от този тип клиентите ще могат да видят какво точно се случва с един автомобил след като премине “в бокса”. Това е още един начин за гарантиране качеството на работата в автосервиза. С такъв тип мероприятие подтекстът е “При нас работят професионалисти и ние ще ви го покажем днес!” 

 

стари книги

Конкурс Мис Автосервиз! Виждали сте всички прелестни плакати на полуголи жени сред скъпи автомобили или облечени предисзикателно в гащеризони. А защо не си организирате един такъв конкурс? Със сигурност ще привличете сериозна публика, а и някоя местна медия може да се позаинтересува от събитието и да го отрази. Потърсете спонсори на събитието и го използвайте да популяризирате както услугите си, така и продуктите кото предлагате. Обявете конкурса по-рано и потърсете желаещи за участие. Измислете предизвикателства за дамите и потърсете безпристастно жури. Възможно е покрай конкурса да изхарчите доста, но със сигурност всички участници и публиката ще запомнят автосервиза.